Fuseekogels Porsche 911 Targa 2.0 E
Een fuseekogel zorgt voor het draaien en sturen van de wielen, dit is een directe verbinding tussen het fuseelichaam en draagarm, wanneer er speling optreedt in de fuseekogel dan kan de auto een bonkend geluid gaan maken. Is dit het geval dan dient de fuseekogel vervangen te worden. Fuseekogels kunnen niet altijd los gekocht worden, deze zitten dan in de draagarm geperst en u kan dan alleen een complete draagarm vervangen.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen draagarmen en stuurdelen.
Fuseekogel zelf monteren
Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd. Heeft u geen kenteken, dan kunt u bij ons ook zoeken via merk, model en type van uw auto. Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee. Na elke bestelling doen wij een uiterst nauwkeurige nacontrole. Wij hanteren lage verzendkosten van 7,95 euro per aankoop.
De juiste fuseekogel vinden
Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Porsche 911 Targa 2.0 E komen. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Porsche 911 Targa, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. Bijna elke auto heeft meerdere van bovenstaande chassisonderdelen op de auto zitten en deze zorgen voor een stabiele en gecontroleerde wegligging en stuurgedrag van het voertuig. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig.
Fuseekogels voor uw Porsche bestellen
Waterpomp zorgt voor de koeling van de motor. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor. Het is daarom belangrijk om de fuseekogels, stuurkogels en stabilisatoren regelmatig of tijdens een onderhoudsbeurt op speling of defecten te controleren. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden.