Fuseekogels Porsche 911 3.2 Sc Carrera
Een fuseekogel zorgt voor het draaien en sturen van de wielen, dit is een directe verbinding tussen het fuseelichaam en draagarm, wanneer er speling optreedt in de fuseekogel dan kan de auto een bonkend geluid gaan maken. Is dit het geval dan dient de fuseekogel vervangen te worden. Fuseekogels kunnen niet altijd los gekocht worden, deze zitten dan in de draagarm geperst en u kan dan alleen een complete draagarm vervangen.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen draagarmen en stuurdelen.
Fuseekogel zelf monteren
Indien gewenst kunt u uw pakket ook ophalen bij ons in Ermelo. De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker. U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637 Het is daarom belangrijk om de fuseekogels, stuurkogels en stabilisatoren regelmatig of tijdens een onderhoudsbeurt op speling of defecten te controleren.
Fuseekogels voor uw Porsche 911 3.2 Sc Carrera bestellen
Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Porsche 911. Een motorkap is nu ook al vaak van aluminium of kunststof. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Porsche komen.
De juiste fuseekogel vinden
Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00. Op onder andere YouTube hebben wij diverse video's staan welke u helpen bij het monteren van het door u bestelde onderdeel. Lucht en interieur filters worden bij een beurt vervangen. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden.