Remklauwen Lada Niva Terreinwagen Gesloten 1.8
Net als de remschijven en remblokken, zijn de remklauwen een onmisbaar onderdeel voor het remsysteem van uw auto.Remklauwen worden ook wel remtangen genoemd. Wanneer u het rempedaal indrukt, dan drukt de remklauw met de zuigers de remblokken op de remschijven, waardoor uw auto tot stilstand komt. Remklauwen hebben over het algemeen een lange levensduur, maar door vuil kan een remklauw uiteindelijk vast komen te zitten.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, uiterlijk vrijdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk vrijdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, uiterlijk vrijdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk vrijdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Rode remklauwen
Het laagste punt om te ontluchten is meestal de remklauw Ontluchten aan de achterzijde moet bij de wielremcilinders. Een RDW keuring is verplicht bij een import auto. Tijdens een noodstop kunnen de remmen trillen. De pistons of zuigers kunnen dan roesten. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT.
Remklauw voor uw Lada Niva Terreinwagen Gesloten 1.8
Achter remschijven worden bediend met achter klauwen. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Lada Niva Terreinwagen Gesloten komen. Wanneer de winter voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Lada. Wanneer u voor 10:00 besteld kunt u het nog dezelfde werkdag ophalen bij ons op locatie.
Het ontluchten van een remklauw
Voor autoglas is eigenlijk nog geen vervanger. Remonderdelen worden bij de apk keuring allen na gekeken. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor. Voertuigen worden steeds veiliger gemaakt.