Remschijven IVeco Daily type 2 Kiepauto 49-10 K
Remschijven en remblokken werken nauw samen met elkaar binnen het remsysteem van uw auto. Het is belangrijk om de remschijven altijd als set van 2 te vervangen om remverschil te voorkomen. Belangrijk is ook de keuze van de remblokken omdat deze samenwerken met de remschijven doormiddel van wrijving van de beide onderdelen. Remschijven en remblokken zijn hierdoor aan slijtage onderhevig en dienen op tijd vervangen te worden.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen remschijven en remblokken.
Geperforeerde remschijven
Hedendaagse voertuigen hebben op de vooras altijd remschijven. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor. De beste automotive remschijf fabrikanten zijn; BREMBO ATE TEXTAR ALLIED TRW CONTINENTAL FEDRAL MOGUL. Hoge kortingen komen door grote volumes inkoop. Op onze site kunt u gemakkelijk via uw kenteken zoeken naar de juiste onderdelen voor uw auto.
Sport remschijven Iveco Daily Ii Kiepauto 49-10 K (13056212, 13056224, 13056231, 13056237,...
Wij werken met de volgende toeleveranciers: Bendix en ATE De legering van het gietijzer bepaald de kwaliteit van de schijf. Een grote remschijf heeft 6 boutgaten en een diameter van 400 milimeter Remslangen zijn ook een onderdeel van het remsysteem Een gescheiden remsysteem zorgt voor veiligheid als er lekkage is. Sport schijven kunnen wel 30% meer rempower genereren Auto merken als audi mercedes porsche bmw enz monteren geperforeerde schijven op hun duurdere modellen.
Bijpassende remblokken en remschijven voor uw Iveco Daily Ii Kiepauto
Bij oververhitting gaat de remvloeistof koken. De achterzijde van de auto kan uitgerust zijn met remschoenen. Door een grotere schijf dus meer gewicht wordt de warmte beter afgevoerd. Wanneer zorgt de schijf voor apk afkeur? Slijtage ontstaat door friktie tussen de materialen.