Remslangen Bmw 5 Touring (g31) 525 D
Remslangen op uw auto verbinden de remklauw met het hydraulische remsysteem en zijn gevuld met remvloeistof. Remslangen worden regelmatig afgekeurd bij de apk keuring en vaak op haarscheuren die bijna niet te zien zijn dit kan gevaarlijk zijn als er lekkage ontstaat. De druk in de remslangen wordt groot als men het rempedaal intrapt, bij lekkage zullen de remblokken niet hard genoeg tegen de remschijven gedrukt worden waardoor de remweg aanzienlijk langer zal zijn.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen remklauwen en remdelen.
Remslang monteren
Na uw bestelling controleren wij handmatig uw bestelling en nemen wij telefonisch contact op als dit nodig is. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Bmw 5 Touring (g31) 525 D past. Ook bij een grote onderhoudsbeurt moeten de remslangen gecontroleerd worden. Bij het vervangen van remslangen dient men rekening te houden dat er remvloeistof kan weglekken en bij gevuld moet worden.
Lengte van een remslang
Deze lopen vanaf de hoofdremcilinder naar de wielen. Bij kleine haarscheuren is ons advies om de remslang direct te vervangen, omdat er veel druk door de slangen gaat en er direct een groot probleem kan ontstaan tijdens het remmen. Aluminium is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Bmw 5 Touring (g31).
Remslang bestellen voor uw Bmw
Alle remslangen moeten voorzien zijn van de juiste DOT-specificaties, die vastgelegd zijn in de Europese regelgeving. Bij alle producten bevind zich een handige handleiding hoe u het product kunt vervangen bij uw auto. Uiteraard werken wij alleen met fabrikanten die aan deze specificaties voldoen. Remleidingen zijn er in vele maten en uitvoeringen, maar hebben altijd nippels aan de uiteinden om ze te verbinden met de remklauwen en cilinders en aan de andere kant op de stalen leidingen op het chassis.