Remslangen Ford Taunus 2300 Gt,gxl
Remslangen op uw auto verbinden de remklauw met het hydraulische remsysteem en zijn gevuld met remvloeistof. Remslangen worden regelmatig afgekeurd bij de apk keuring en vaak op haarscheuren die bijna niet te zien zijn dit kan gevaarlijk zijn als er lekkage ontstaat. De druk in de remslangen wordt groot als men het rempedaal intrapt, bij lekkage zullen de remblokken niet hard genoeg tegen de remschijven gedrukt worden waardoor de remweg aanzienlijk langer zal zijn.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen remklauwen en remdelen.
Remslang bestellen voor uw Ford Taunus 2300 Gt,gxl
Deze lopen vanaf de hoofdremcilinder naar de wielen. Dit gebeurd vaak pas na vele kilometers zeker boven de 60.000 kilometer maar is wel een aandachtspunt bij de apk keuring. Het vermogen van de nieuwe auto's neemt toe. Op onze site kunt u gemakkelijk via uw kenteken zoeken naar de juiste onderdelen voor uw auto.
Lengte van een remslang
Carbon is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. Bij kleine haarscheuren is ons advies om de remslang direct te vervangen, omdat er veel druk door de slangen gaat en er direct een groot probleem kan ontstaan tijdens het remmen. Een auto is nog steeds het duurste vervoermiddel. Dit is een simpele reparatie en kan een boel ellende voorkomen, wij adviseren bij het vervangen van een remklauw ook de remslang te vernieuwen ook omdat de prijzen van de remslangen laag zijn.
Remslang monteren
Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Wij controleren altijd bij de Ford Taunus dealer of de onderdelen passen op uw auto. Houd u er rekening mee dat er altijd de juiste remvloeistof wordt gebruikt daar deze door de slangen loopt en bij verkeerde vloeistof het rubber aangetast kan worden. Tijdens het lekken verliest men druk in het remsysteem waardoor dit niet meer naar behoren kan functioneren en er gevaar tijden het remmen ontstaat. Een motorkap is nu ook al vaak van kunststof of aluminium.