Stabilisatoren Bmw 5 (f10) 535 D
De stabilisatorstang is een stalen of kunstof stang vaak met rubber bevestegings uiteinden die verbonden worden tussen de draagarm en het chassis, de stang heeft als functie om overhellen van de auto in de bocht tegen te gaan. Er komt dus veel kracht op de stang te staan, daarom is het van belang dat de stabilisatorstang tijdig wordt gecontroleerd op slijtage.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen draagarmen en stuurdelen.
Stabilisatorstangen voor uw Bmw 5 (f10) 535 D bestellen
Gelukkig koopt u een stabilisatorstang of stuurkogel bij AutoPartsOnline tegen zeer scherpe prijzen waardoor het vervangen niet prijzig is. Wij controleren altijd bij de Bmw 5 (f10) dealer of de onderdelen passen op uw auto. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Bmw komen. De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker.
Stabilisatorstang voor uw auto kopen
De juiste banden spanning zorgt voor een lagere brandstof verbruik. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00. Het vervangen van bijvoorbeeld stabilisatorstangen kan het beste per paar gebeuren daar links en rechts dezelfde krachten krijgen te verduren dit zelfde geld voor een stuurkogel of fuseekogel. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT.
Stabilisatorstangen zelf demonteren
Na uw bestelling controleren wij handmatig uw bestelling en nemen wij telefonisch contact op als dit nodig is. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd. Speling op een kogel of stang geeft een onregelmatig rijgedrag en overmatige slijtage aan de banden. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intact te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor.