Stabilisatoren Ford Taunus 17m 1.7
De stabilisatorstang is een stalen of kunstof stang vaak met rubber bevestegings uiteinden die verbonden worden tussen de draagarm en het chassis, de stang heeft als functie om overhellen van de auto in de bocht tegen te gaan. Er komt dus veel kracht op de stang te staan, daarom is het van belang dat de stabilisatorstang tijdig wordt gecontroleerd op slijtage.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen draagarmen en stuurdelen.
Stabilisatorstangen zelf demonteren
Wilt u aankoop corrigeren? Neem dan telefonisch contact met ons op. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd. Wij controleren altijd bij de Ford Taunus 17m 1.7 dealer of de onderdelen passen op uw auto. Het is daarom belangrijk om de fuseekogels, stuurkogels en stabilisatoren regelmatig of tijdens een onderhoudsbeurt op speling of defecten te controleren. De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker.
Stabilisatorstang voor uw auto kopen
Het gewicht van auto's is bepalend voor de remweg. De wegligging is een heel belangrijk item bij een apk-keuring. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Ford Taunus 17m komen. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Voor autoglas is eigenlijk nog geen vervanger.
Stabilisatorstangen voor uw Ford bestellen
Gelukkig koopt u een stabilisatorstang of stuurkogel bij AutoPartsOnline tegen zeer scherpe prijzen waardoor het vervangen niet prijzig is. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intact te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden. Gietijzer komt steeds minder vaak voor als component. Een motorkap is nu ook al vaak van aluminium of kunststof.