Stuurkogels Chevrolet Camaro 4.1
Een stuurkogel is een kogelgewricht die zorgt voor de verbinding tussen het wiel en het stuurhuis. De buitenste stuurkogel zit aan de wielzijde gemonteerd,deze wordt op de binnenste stuurkogel geschroefd.de binnenste stuurkogel wordt ook wel axiaalkogel genoemd en deze zit aan het stuurhuis bevestigd. De stuurkogel kan men afstellen om de sporing van de auto te bepalen dit gebeurd bij het uitlijnen van de auto.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen draagarmen en stuurdelen.
Stuurkogel zelf monteren
Bij de apk keuring van de auto wordt er nauwlettend naar de stuur onderdelen gekeken daar deze uitermate belangrijk zijn voor uw veiligheid tijdens het rijden. Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering geleverd. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Chevrolet Camaro 4.1 past. Speling op een kogel of stang geeft een onregelmatig rijgedrag en overmatige slijtage aan de banden.
Stuurkogels voor uw Chevrolet Camaro bestellen
Wij hanteren lage verzendkosten van 7,95 euro per aankoop. Met een klik op het artikelnummer kunt u de artikelspecificaties inzien. De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker. Het is daarom belangrijk om de fuseekogels, stuurkogels en stabilisatoren regelmatig of tijdens een onderhoudsbeurt op speling of defecten te controleren.
De juiste stuurkogel vinden
Het vervangen van bijvoorbeeld stabilisatorstangen kan het beste per paar gebeuren daar links en rechts dezelfde krachten krijgen te verduren dit zelfde geld voor een stuurkogel of fuseekogel. Voertuigen worden steeds sneller gemaakt. U kunt bij ons langs komen voor onze expertise. Voor autoglas is eigenlijk nog geen vervanger. Gietijzer komt steeds minder vaak voor als component.