Stuurkogels Maserati Quattroporte type 4 2.0 Biturbo
Een stuurkogel is een kogelgewricht die zorgt voor de verbinding tussen het wiel en het stuurhuis. De buitenste stuurkogel zit aan de wielzijde gemonteerd,deze wordt op de binnenste stuurkogel geschroefd.de binnenste stuurkogel wordt ook wel axiaalkogel genoemd en deze zit aan het stuurhuis bevestigd. De stuurkogel kan men afstellen om de sporing van de auto te bepalen dit gebeurd bij het uitlijnen van de auto.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen draagarmen en stuurdelen.
De juiste stuurkogel vinden
Gelukkig koopt u een stabilisatorstang of stuurkogel bij AutoPartsOnline tegen zeer scherpe prijzen waardoor het vervangen niet prijzig is. Speling op een kogel of stang geeft een onregelmatig rijgedrag en overmatige slijtage aan de banden. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo laag mogelijk zijn. De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker.
Stuurkogels voor uw Maserati Quattroporte Iv 2.0 Biturbo bestellen
Via uw kenteken voorzien wij u van het het juiste onderdeel. Wij werken met de volgende toeleveranciers: ABS en Bendix Bijna elke auto heeft meerdere van bovenstaande chassisonderdelen op de auto zitten en deze zorgen voor een stabiele en gecontroleerde wegligging en stuurgedrag van het voertuig. Bij de apk keuring van de auto wordt er nauwlettend naar de stuur onderdelen gekeken daar deze uitermate belangrijk zijn voor uw veiligheid tijdens het rijden.
Stuurkogel zelf monteren
Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Maserati Quattroporte Iv past. Elke Maserati heeft een eigen VIN-nummer. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring.