Wiellagers Alfa Romeo 33 1.3
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Wiellagers op uw auto
Het wegdek bepaald mede de slijtage aan uw rem onderdelen. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo laag mogelijk zijn. Het juiste onderhoud aan de auto zorgt voor probleemloos rijden. De wegligging is een heel belangrijk item bij een apk-keuring.
Ronkend geluid bij een wiellager
De juiste banden spanning zorgt voor een lagere brandstof verbruik. Wij controleren altijd bij de Alfa Romeo 33 1.3 (905.a1a, 905.a1c, 905.a1d, 905.a1f, 905.a1h) dealer of de onderdelen passen op uw auto. Wiellager fabrikanten in europa. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT.
Wiellagers kopen Alfa Romeo 33
Koelvloeistof loopt door de koelslangen en wordt rond gepompt door de waterpomp. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe glijbussen, nieuwe rubberdelen, nieuwe pistons, nieuwe veren en nieuw handremmechanisme. Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu.