Wiellagers Audi 100 Avant 2.4 D
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Wiellagers op uw auto
Het vervangen bij de garage van wiellagers is vaak een kostbare zaak, door de wiellagers en wielnaven met hoge kortingen bij ons te kopen en deze zelf te monteren kan u vaak al honderden euro’s besparen op uw auto kosten. Onderhoud kan zijn een grote of kleine beurt. Mechanische energie zorgt altijd voor warmte ontwikkeling in de componenten. De merkdealer heeft meestal alle onderhoudsbeurten in de computer staan.
Ronkend geluid bij een wiellager
Wij controleren altijd bij de Audi 100 Avant 2.4 D dealer of de onderdelen passen op uw auto. Het beste kunt u de lagers per as (lees 2) vervangen. Een storing in de auto elektronische onderdelen geeft vaak niet verklaarbare problemen. Wielnaven zijn duurder dan losse lagers, maar makkelijker te vervangen.
Wiellagers kopen Audi 100 Avant
Pekel en kou in de winter zijn funest voor de chassis onderdelen. Wiellagers worden vaak per as vervangen. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. Bij het inpersen van het nieuwe lager nooit op de binnenring persen omdat dan het lager direct kapot is.