Wiellagers Bmw 5 (e60) 525 I
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Wiellagers op uw auto
Een storing in de auto electronica geeft vaak niet verklaarbare problemen. Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze veilige coating is niet belastend voor het milieu. Elke Bmw 5 (e60) 525 I heeft een eigen VIN-nummer. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen.
Wiellagers kopen Bmw 5 (e60)
Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Bmw past. Banden zijn ook slijtage delen en dienen ook tijdig gecontroleerd te worden. Na uw bestelling controleren wij handmatig uw bestelling en nemen wij telefonisch contact op als dit nodig is. Voor autoglas is eigenlijk nog geen vervanger.
Ronkend geluid bij een wiellager
Een los wiellager vervangen van de auto gaat als volgt; voorzijde remmen demonteren hierna is de wielnaaf vrij, de centrale moer verwijderen, nu de complete naaf van de as aftikken. Hier is de naaf 1 geheel met de schijf. Een kleine onderhoudsbeurt is alleen filters olie en bougies. De juiste goede banden garanderen ook een stuk veiligheid.