Wiellagers Fiat Tempra S.w. 1.4 I.e.
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Wiellagers op uw auto
De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 20 jaar enorm geweest. De wielnaaf is gemonteerd op het fusee en aan het wiel van het voertuig. Wiellagers slijten vaak gelijkmatig op de auto. Wiellagers worden bij de apk keuring getest.
Wiellagers kopen Fiat Tempra S.w. 1.4 I.e. (159.ac)
Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. Het juiste onderhoud aan de auto zorgt voor probleemloos rijden. De prijzen zijn ook hier weer op groothandelsniveau met kortingen tot wel 65% . Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze schone coating is niet belastend voor het milieu. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Fiat Tempra S.w. komen.
Ronkend geluid bij een wiellager
Elke Fiat heeft een eigen VIN-nummer. Wij werken met de volgende toeleveranciers: Bendix, Rofren, ATE, Textar, Jurid, Zimmermann, Pagid en Bosch De EGR klep zorgt voor de juiste lucht toevoer in de motor. Bij monteren altijd op de buitenste ring van het lager slaan of persen De achteras draagt de wielnaaf.