Wiellagers Ford Capri 3000
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Wiellagers kopen Ford Capri 3000
Meestal is de service interval rond de 15000 gereden kilometers. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Ford Capri komen. Onze aangesloten garages kunnen u helpen bij het installeren van het bestelde onderdeel onder uw auto. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50 % voor en 50% achter. Wij leveren onderdelen van de merken Brakemax en ABS
Ronkend geluid bij een wiellager
Koelvloeistof loopt door de slang en wordt rond gepompt door de waterpomp. Wij controleren altijd bij de Ford dealer of de onderdelen passen op uw auto. Een RDW keuring is verplicht bij een ingevoerde auto. Via uw kenteken voorzien wij u van het het passende onderdeel. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de Europese Unie.
Wiellagers op uw auto
Een wielnaaf van de auto vervangen is redelijk simpel, er hoeft niet geperst te worden, eenvoudig gezegd schuift men de complete wielnaaf zo op de as. Een service interval bij een auto hangt samen met gereden kilometers. De meeste wielen hebben nu 4 of 5 bouten. Door de lagers draait het wiel geruisloos rond.