Wiellagers Honda Civic type 1 Sedan 1300 S
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Wiellagers op uw auto
Omdat wij groots inkopen kunnen wij de prijzen zo laag houden op onze website. De abs ring in het wiellager is vaak gekleurd Ook de apk keuring kent afkeur op een wiellager. De meeste automobielen hebben tegenwoordig 4 , 5 of zelfs 6 wielbouten Als u links stuurt komt de druk op het rechter lager te liggen Bij rechts insturen kan het linker wiellager geluid produceren. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Honda Civic I Sedan 1300 S past.
Wiellagers kopen Honda Civic I Sedan
Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Bij montage altijd op de buitenste ring persen. Elke Honda heeft een eigen VIN-nummer. Onze pakketten worden geleverd door zowel PostNL als PDP. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig.
Ronkend geluid bij een wiellager
De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 20 jaar enorm geweest. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe veren en nieuwe pistons. dan is er het pers wiellager, dit is een vast geheel welke in de naaf geperst moet worden. Uiteraard moet eerst het wiel en de remmen gedemonteerd worden, waarna de wielnaaf helemaal vrij is.