Wiellagers IVeco Daily type 1 Open Laadbak/ Chassis 40-10
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Ronkend geluid bij een wiellager
Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto. Elke Iveco Daily I Open Laadbak/ Chassis 40-10 heeft een eigen VIN-nummer. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen.
Wiellagers op uw auto
De electronica in de huidige auto geeft veel storingen. Het assortiment bestaat uit meer dan 30.000 artikelen en is opgebouwd uit 16 categorieën. Een RDW keuring is verplicht bij een geimporteerde auto. Ieder wiel heeft een wielnaaf en wiellager. Wij werken met de volgende toeleveranciers: Rofren, Lucas, Bendix, TRW, ATE, Pagid, Brembo, Zimmermann, Bosch, Jurid, ABS en Textar
Wiellagers kopen Iveco Daily I Open Laadbak/ Chassis
De prijzen zijn ook hier weer op groothandelsniveau met kortingen tot wel 65% . Een wiellager vervangen kan zelf gedaan worden mits er geperst kan worden, de klus is per autotype erg verschillend er kan dus niet zomaar een werk tijd aan gegeven worden. Het onafgeveerde gewicht van een voertuig moet zo laag mogelijk zijn. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 10 jaar enorm geweest.