Wiellagers Lada Samara 1500
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, uiterlijk donderdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk donderdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, uiterlijk donderdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk donderdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Wiellagers kopen Lada Samara 1500
Brandstof verbruik is een hot item in de auto industrie. Via onze partners is het mogelijk om het auto-onderdelen voor een vaste lage prijs te laten monteren op uw auto. U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637 Er is ook long-life motorolie welke wel 60000 kilometer mee gaat.
Ronkend geluid bij een wiellager
Elke Lada Samara heeft een eigen VIN-nummer. Meestal is de service interval rond de 15000 gereden kilometers. Wiellagers slijten vaak gelijkmatig op de auto. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Lada, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637.
Wiellagers op uw auto
Op onze site kunt u gemakkelijk via uw kenteken zoeken naar de juiste onderdelen voor uw auto. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Ook peugeot werkt met remschijven en geintegreerde wiellagers. Plaatstaal is van oudsher het meest gebruikte materiaal in automobielen. Het auto wiel zit altijd met minimaal 3 bouten aan de naaf.