Wiellagers Lexus Nx 300h
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen wiellagers en wielnaven.
Wiellagers op uw auto
Wiellagers mogen niet zoemen. Autobanden kunnen gecupt raken en geven dan het geluid van een defect wiellager. Wiellagers achterzijde van uw auto vervangen als deze is uitgerust met remtrommels werkt hetzelfde als de voorzijde ,echter kunnen bij een remtrommel ook conische lagers gemonteerd zijn, deze dienen afgesteld te worden met de centrale moer, hier hebben wij een montage video van op onze website. Wij doen niet moeilijk over het ruilen van producten, bij ons kunt u tot 100 dagen na bestellen retouren. Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto.
Wiellagers kopen Lexus Nx 300h (ayz10_, Agz10_, Zgz10_)
Het motorblok en de brandstof zorgt dat de auto vooruit gaat. Bij monteren altijd op de buitenste ring van het lager slaan of persen De achteras draagt de wielnaaf. De versnellingsbak kan bij een oudere auto nog wel eens lekken. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Lexus Nx .
Ronkend geluid bij een wiellager
Uiteraard moet eerst het wiel en de remmen gedemonteerd worden, waarna de wielnaaf helemaal vrij is. Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering gemonteerd. Deze worden afgekeurd als er speling op de wiellagers of wielnaven zit en als de lagers herrie maken, brommen. Wielnaven zijn duurder dan losse lagers, maar makkelijker te vervangen. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring.