Wiellagers Mercedes-benz V-klasse (638/2) V 280 (638.244, 638.294)
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Wiellagers op uw auto
Een motorkap is nu ook al vaak van kunststof of aluminium. het wiellager in de auto krijgt flinke krachten te verduren slijt dus behoorlijk. De juiste banden spanning zorgt voor een lagere brandstof verbruik. Gietijzer komt steeds minder vaak voor als component.
Wiellagers kopen Mercedes-benz V-klasse (638/2) V 280 (638.244, 638.294)
Een conisch wiellager bestaat uit 2 delen. Vervangen van auto onderdelen bij de merk dealer wordt altijd geregistreerd. Remmen demonteren om de lagers te kunnen monteren. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Mercedes-benz V-klasse (638/2) komen.
Ronkend geluid bij een wiellager
Steeds vaker elektrisch rijden. Speling of zoemen van het lager geeft een defect aan. Voor autoglas is eigenlijk nog geen vervanger. Het vermogen van de nieuwe auto’s neemt toe. Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto.