Wiellagers Opel Kadett E 1.6 S
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, uiterlijk maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, uiterlijk maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Ronkend geluid bij een wiellager
Bij de jongere auto’s wordt het garage bezoek opgeslagen in de boord computer. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Opel Kadett E 1.6 S. wel is zaak om de andere ABS-sensoren op uw auto goed te reinigen als deze vuil zijn pakken ze het signaal van de nieuwe wielnaaf niet op en geeft dan storing op uw computer. De versnellingsbak kan bij een oudere auto nog wel eens lekken.
Wiellagers kopen Opel Kadett E
Bij insturen in een bocht kunt u het linker of rechter lager horen. Koelvloeistof loopt door de slangen en wordt rond gepompt door de waterpomp. Banden zijn ook slijtage delen en dienen ook tijdig gecontroleerd te worden. Wanneer u bij ons betaald via AfterPay dan krijgt u later pas de factuur.
Wiellagers op uw auto
Wij controleren altijd bij de Opel dealer of de onderdelen passen op uw auto. Na elke bestelling doen wij een uiterst nauwkeurige nacontrole. Deze zit nu alleen nog vast met de centrale grote wielmoer, deze losdraaien en de wielnaaf kan vervangen worden. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe glijbussen, nieuw handremmechanisme, nieuwe pistons en nieuwe rubberdelen. Het auto wiel zit altijd met minimaal 3 bouten aan de naaf.