Wiellagers Opel Kadett E 1.8 I
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Wiellagers op uw auto
Aluminium is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. Uiteraard moet eerst het wiel en de remmen gedemonteerd worden, waarna de wielnaaf helemaal vrij is. Koelvloeistof loopt door de koelslangen en wordt rond gepompt door de waterpomp. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Opel Kadett E 1.8 I. Frictie van de remmaterialen zorgt dat de auto tot stilstand komt.
Wiellagers kopen Opel Kadett E
Wiellagers of wielnaven vindt u voor alle type op onze website alle technische info staat bij de artikelen inclusief alle binnen en buiten maten. U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637 Elke Opel heeft een eigen VIN-nummer. Goede Wegligging komt voort uit het onderstel met de juiste onderdelen.
Ronkend geluid bij een wiellager
Een wielnaaf van de auto vervangen is redelijk simpel, er hoeft niet geperst te worden, eenvoudig gezegd schuift men de complete wielnaaf zo op de as. Bij het inpersen van het nieuwe lager nooit op de binnenring persen omdat dan het lager direct kapot is. Voor autoglas is eigenlijk nog geen vervanger. Wiellager fabrikanten in europa.