Wiellagers Peugeot 405 type 2 Break 2.0 4x4
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Wiellagers kopen Peugeot 405 Ii Break 2.0 4x4
Het auto wiel zit altijd met minimaal 3 bouten aan de naaf. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Peugeot 405 Ii Break past. De wegligging is een heel belangrijk item bij een apk-keuring. Het wiellager moet dus met de juiste zijde gemonteerd worden, anders werkt het abs van de auto niet meer. De rem onderdelen van tegenwoordig zijn verder door ontwikkeld.
Wiellagers op uw auto
Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Peugeot. Bij het inpersen van het nieuwe lager nooit op de binnenring persen omdat dan het lager direct kapot is. Autobanden zijn in vele maten en soorten te koop. Let op het wiellager van uw, auto kan 2 verschillende kanten hebben als het lager met een abs sensor ring is uitgevoerd.
Ronkend geluid bij een wiellager
Wij verkopen rem onderdelen met kortingen tot 65%. De versnellingsbak kan bij een oudere auto nog wel eens lekken. Losse schalen zijn conisch en in 2 delen. Een los wiellager vervangen van de auto gaat als volgt; voorzijde remmen demonteren hierna is de wielnaaf vrij, de centrale moer verwijderen, nu de complete naaf van de as aftikken.