Wiellagers Volvo 240 2.3
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Ronkend geluid bij een wiellager
De wegligging is een heel belangrijk item bij een apk-keuring. Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto. Onze pakketten worden geleverd door zowel PostNL als PDP. Uitlezen van de boord computer kan bijna alleen bij de dealer.
Wiellagers kopen Volvo 240 2.3
Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Volvo 240 komen. Mechanische energie, zoals remmen wordt tegenwoordig gebruikt om stroom op te wekken. Ieder wiel heeft een wielnaaf en wiellager. Wij controleren altijd bij de Volvo dealer of de onderdelen passen op uw auto.
Wiellagers op uw auto
De electronica in de huidige auto geeft veel storingen. Via onze partners is het mogelijk om het rem onderdelen voor een vaste lage prijs te laten monteren op uw auto. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 15 jaar enorm geweest. U merkt dit door een brommend geluid bij de wielen vandaan komt, als u naar links stuurt, komt de meeste druk op het rechter wiel en zult u deze als eerste horen als het lager versleten is. Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas.