Wielnaven Audi Quattro 2.2 Quattro
De wielnaven in uw auto zijn auto onderdelen gemaakt van hoogwaardig staal en voorzien van wiellagers ,bevestegings bouten of gaten voor de wielen en veelal ook met voor gemonteerde abs-sensoren.Een wielnaaf monteren is een simpel klusje en gaat makkelijker dan het persen van losse wiellagers.Wielnaven zijn gevoelig voor hitte die van de gemonteerde remschijven afkomt tijdens het remmen en kunnen soms een slingering gaan vormen waardoor de remschijven gaan trillen.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, uiterlijk maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, uiterlijk maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Verschillende wielbouten voor de wielnaaf op uw Audi Quattro 2.2 Quattro
U kunt met een schroevendraaier testen welke kant de magnetische abs ring is, als de schroevendraaier plakt is dit de abs zijde. Een wielnaaf is gemonteerd op het fusee en aan het wiel. Diesel voertuigen zijn voorzien van gloeibougies. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Audi Quattro .
Achterwielnaaf zelf monteren
De wegen in Nederland zijn erg goed en vlak. Consumenten kunnen flink besparen op hun onderhoudskosten van hun auto. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Audi komen. De prijzen zijn ook hier weer op groothandelsniveau met kortingen tot wel 65% . Koelvloeistof loopt door de slang en wordt rond gepompt door de waterpomp.
De juiste wielnaaf voor uw auto vinden
Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt. Een auto uit Rusland heeft vele kilometers op slechte wegen gemaakt.. Invoeren van auto’s uit Duitsland komt vaker voor. Ingevoerde auto’s hebben vaak andere onderdelen dan Nederlandse voertuigen. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor.