Draagarmen Jeep Comanche
Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Jeep Comanche
Type | KW | PK | Vanaf | Tot | Type | |
---|---|---|---|---|---|---|
Type | Bouwjaar | KW | ||||
Van: 10-1986 Tot: 09-1990 | 63 | 86 | 01-10-1986 | 01-09-1990 | J8S-814 | |
Van: 01-1986 Tot: 09-1990 | 63 | 86 | 01-01-1986 | 01-09-1990 | J8S-814 | |
Van: 10-1986 Tot: 09-1990 | 90 | 122 | 01-10-1986 | 01-09-1990 | EPE | |
Van: 10-1986 Tot: 09-1990 | 90 | 122 | 01-10-1986 | 01-09-1990 | EPE | |
Van: 10-1990 Tot: 09-1996 | 130 | 178 | 01-10-1990 | 01-09-1996 | ERH | |
Van: 10-1990 Tot: 09-1996 | 127 | 173 | 01-10-1990 | 01-09-1996 | ||
Van: 10-1987 Tot: 09-1996 | 130 | 178 | 01-10-1987 | 01-09-1996 | ERH |
Draagarmen bestellen voor uw Jeep Comanche
Na uw bestelling controleren wij handmatig uw bestelling en nemen wij telefonisch contact op als dit nodig is. Het wiel moet ook schokken van het wegdek opvangen. Voor ons is het van belang dat uw op een overzichtelijke manier het juiste product weet te vinden. Bij ons shopt u altijd veilig. Wij zijn aangesloten bij het vertrouwde "Webshop Keurmerk" en hebben al meer dan 14 duizend positieve reviews. Bonkend geluid bij de voor wielen betekend ,nieuw monteren.
Defecte draagarm herkennen
De spiraalveer is ook aan de reactiearm gemonteerd. Heeft u geen kenteken, dan kunt u bij ons ook zoeken via merk, model en type van uw auto. Rubber zorgt voor flexibiliteit. Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas.
De juiste draagarm vinden voor uw Jeep
Schroefdraad kan kapot gedraaid worden met demonteren. Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering geleverd. U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637 De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier. Koelvloeistof loopt door de slangen en wordt rond gepompt door de waterpomp.