Draagarmen Lamborghini Gallardo
Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Lamborghini Gallardo
Type | KW | PK | Vanaf | Tot | Type | |
---|---|---|---|---|---|---|
Type | Bouwjaar | KW | ||||
Van: 08-2003 Tot: heden | 368 | 500 | 01-08-2003 | heden | L 510 | |
Van: 07-2005 Tot: heden | 382 | 520 | 01-07-2005 | heden | ||
Van: 03-2006 Tot: heden | 375 | 510 | 01-03-2006 | heden | ||
Van: 03-2007 Tot: 12-2009 | 390 | 530 | 01-03-2007 | 01-12-2009 | ||
Van: 03-2010 Tot: heden | 419 | 570 | 01-03-2010 | heden | ||
Van: 09-2009 Tot: 09-2014 | 405 | 551 | 01-09-2009 | 01-09-2014 | ||
Van: 06-2008 Tot: heden | 412 | 560 | 01-06-2008 | heden | BUJ |
De juiste draagarm vinden voor uw Lamborghini Gallardo
Na elke bestelling doen wij een uiterst nauwkeurige nacontrole. Goede conditie van de stuurdelen geeft een strak sturende auto. Om rekening te houden met zo min mogelijk slijtage van de draagarm is het belangrijk om met een aantal zaken rekening te houden, niet te hard over drempels rijden grote hobbels en/of diepe kuilen vermijden. Wij doen niet moeilijk over het ruilen van producten, bij ons kunt u tot 100 dagen na bestellen retouren.
Draagarmen bestellen voor uw Lamborghini
De complete arm vervangen is vaak goedkoper. Goede schokbrekers voorkomen slijtage aan de draagarm. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Vervangen van de bussen in de auto is noodzakelijk. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto.
Defecte draagarm herkennen
De schokbreker zit gemonteerd aan de draagarm. De arm maakt deel uit van het fuseelichaam. Als alles los is gedraaid dan kan er met een hefboom de fuseekogel kant naar beneden gedrukt worden. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. Het wiel is door de reactiearm verbonden met het chassis.