Draagarmen Nissan 200sx Coupe
Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Nissan 200sx Coupe
Draagarmen bestellen voor uw Nissan 200sx Coupé
Koelvloeistof loopt door de slang en wordt rond gepompt door de waterpomp. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Nissan, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. Fabrikanten zijn FEBI TRW LENFORDER ABS. Een defecte draagarm of fuseekogel merkt men niet zo snel op, daar men went tijdens het rijden aan het mindere stuurgedrag van de uw auto Een draagarm moet in goede conditie verkeren, met name de draagarmrubbers en fuseekogel moeten speling vrij zijn om de auto een goede wegligging te kunnen geven.
Defecte draagarm herkennen
Een aantal kenmerken van slijtage zijn: krakend geluid bij rijden over drempels, gebonk bij rijden over onverharde wegen, scheeftrekken naar een bepaalde kant tijdens het rijden, ook kunnen de banden meer slijtage vertonen dan gewoonlijk. Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan. Het wiel moet ook schokken van het wegdek opvangen. De schokbreker zit gemonteerd aan de draagarm. Inmiddels hebben wij al meer dan 13.000 positieve reviews ontvangen.
De juiste draagarm vinden voor uw auto
Stuurdelen zijn ook stuurkogels een axiaalkogels. Wij doen niet moeilijk over het ruilen van producten, bij ons kunt u tot 100 dagen na bestellen retouren. Kosten voor montage zijn meestal ronde de 60 euro per kant. De achteras van de auto heeft ook draagarmen. De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier.