Draagarmen Nissan Patrol III/2 Station Wagon
Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Nissan Patrol III/2 Station Wagon
Type | KW | PK | Vanaf | Tot | Type | |
---|---|---|---|---|---|---|
Type | Bouwjaar | KW | ||||
Van: 03-1989 Tot: 10-1993 | 59 | 80 | 01-03-1989 | 01-10-1993 | A428II | |
Van: 03-1989 Tot: 03-1996 | 66 | 90 | 01-03-1989 | 01-03-1996 | RD28 | |
Van: 03-1989 Tot: 04-1998 | 76 | 103 | 01-03-1989 | 01-04-1998 | A428T | |
Van: 01-1990 Tot: 01-1991 | 68 | 92 | 01-01-1990 | 01-01-1991 | RD28 | |
Van: 06-1989 Tot: 11-1995 | 85 | 116 | 01-06-1989 | 01-11-1995 | RD28T | |
Van: 03-1992 Tot: 06-1993 | 86 | 117 | 01-03-1992 | 01-06-1993 | RD28T | |
Van: 03-1989 Tot: 10-1993 | 109 | 148 | 01-03-1989 | 01-10-1993 | RB30S | |
Van: 03-1989 Tot: 09-1993 | 99 | 135 | 01-03-1989 | 01-09-1993 | RB30S | |
Van: 08-1988 Tot: 06-1990 | 81 | 110 | 01-08-1988 | 01-06-1990 | SD33T |
Defecte draagarm herkennen
De achteras van de auto heeft ook draagarmen. Lucht en interieur filters worden bij een kleine beurt vervangen. Fabrikanten zijn FEBI TRW LENFORDER ABS. Het is over het algemeen niet zo moeilijk er is geen speciaal gereedschap voor nodig om deze te vervangen, wel wordt geadviseerd om de complete draagarm te vervangen dit omdat het persen van nieuwe fuseekogels of draagarmrubbers thuis bijna niet mogelijk is zonder een pers. Het wegdek is bepalend voor de slijtage.
De juiste draagarm vinden voor uw Nissan Patrol Iii/2 Station Wagon
In Europa geproduceerd is ok. Een stabilisatorstang is goedkoop en snel gemonteerd. Vandaag besteld, morgen bij u in huis. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Nissan.
Draagarmen bestellen voor uw auto
Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Diesel verbruik is een hot item in de auto industrie. Dit geld hetzelfde voor de productgroep stuurdelen. De electronica in de huidige auto geeft veel storingen.