Remcilinders Honda Prelude type 4
Remcilinder is een verzameling van wielremcilinders hoofdremcilinders en koppelingcilinders deze worden allemaal gevuld en bediend via remvloeistof en hebben verschillende werkingen. De hoofdremcilinder geeft de druk door vanaf het rempedaal naar de wielremcilinders en remklauwen deze worden bekrachtigd door de hoofdremcilinder. De koppelingcilinders bedienen de koppeling en worden ook gevuld met remvloeistof.Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Honda Prelude IV
Type | KW | PK | Vanaf | Tot | Type | |
---|---|---|---|---|---|---|
Type | Bouwjaar | KW | ||||
Van: 02-1992 Tot: 09-1996 | 98 | 133 | 01-02-1992 | 01-09-1996 | F20A4 | |
Van: 02-1993 Tot: 09-1996 | 136 | 185 | 01-02-1993 | 01-09-1996 | H22A2 | |
Van: 12-1991 Tot: heden | 96 | 131 | 01-12-1991 | heden | ||
Van: 02-1992 Tot: 09-1996 | 118 | 160 | 01-02-1992 | 01-09-1996 | H23A2 |
Werking van een wielremcilinder
Gietijzer komt minder vaak voor als component. De werking is bij alle hetzelfde een pedaal bediend de onderdelen en deze bedienen weer de remschoenen of remklauwen of koppelingsdelen in de auto. Koppeling cilinders vallen buiten de apk eisen daar deze uw koppeling bedienen en geen veiligheidsrisico met zich mee brengen. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Honda Prelude Iv past.
Het ontluchten van een hoofdremcilinder
De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 10 jaar enorm geweest. Remcilinder is een verzameling van wielremcilinders hoofdremcilinders en koppelingcilinders deze worden allemaal gevuld en bediend via remvloeistof en hebben verschillende werkingen. De koppelingcilinders bedienen de koppeling en worden ook gevuld met remvloeistof. Remcilinders is een verzameling van hoofdremcilinder wielremcilinder remkrachtverdeler en koppelingscilinders door al deze onderdelen worden bediend middels remvloeistof en zitten op verschillende plaatsen onder de auto gemonteerd. U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637
Koppelingscilinder vervangen Honda
De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% voor en 50% achter. De juiste banden spanning zorgt voor een lagere brandstof verbruik. De cilinders zitten meestal niet erg vast geroest en kunnen vaak makkelijk gedemonteerd worden. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto.