Remcilinders Lamborghini Countach
Remcilinder is een verzameling van wielremcilinders hoofdremcilinders en koppelingcilinders deze worden allemaal gevuld en bediend via remvloeistof en hebben verschillende werkingen. De hoofdremcilinder geeft de druk door vanaf het rempedaal naar de wielremcilinders en remklauwen deze worden bekrachtigd door de hoofdremcilinder. De koppelingcilinders bedienen de koppeling en worden ook gevuld met remvloeistof.Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Lamborghini Countach
Type | KW | PK | Vanaf | Tot | Type | |
---|---|---|---|---|---|---|
Type | Bouwjaar | KW | ||||
Van: 09-1988 Tot: 07-1990 | 335 | 456 | 01-09-1988 | 01-07-1990 | ||
Van: 01-1974 Tot: 12-1982 | 283 | 385 | 01-01-1974 | 01-12-1982 | ||
Van: 01-1974 Tot: 12-1974 | 324 | 440 | 01-01-1974 | 01-12-1974 | ||
Van: 01-1982 Tot: 12-1985 | 276 | 375 | 01-01-1982 | 01-12-1985 | ||
Van: 01-1985 Tot: 12-1991 | 313 | 426 | 01-01-1985 | 01-12-1991 | L 507 |
Het ontluchten van een hoofdremcilinder
Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. De koppelingcilinders bedienen de koppeling en worden ook gevuld met remvloeistof. Welke onderdelen slijten wel in uw auto? Het vermogen van de nieuwe auto's neemt toe. Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen.
Koppelingscilinder vervangen Lamborghini Countach
Consumenten kunnen flink besparen op hun onderhoudskosten van hun auto. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Op onze site kunt u gemakkelijk via uw kenteken zoeken naar de juiste onderdelen voor uw auto. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Lamborghini, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637.
Werking van een wielremcilinder
De juiste werking wordt gecheckt en uiteraard wordt er gekeken naar lekkage omdat deze delen bediend worden door remvloeistof. Indien gewenst kunt u uw pakket ook ophalen bij ons in Ermelo. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de Europese Unie. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor.