Remcilinders Mitsubishi Galant type 4
Remcilinder is een verzameling van wielremcilinders hoofdremcilinders en koppelingcilinders deze worden allemaal gevuld en bediend via remvloeistof en hebben verschillende werkingen. De hoofdremcilinder geeft de druk door vanaf het rempedaal naar de wielremcilinders en remklauwen deze worden bekrachtigd door de hoofdremcilinder. De koppelingcilinders bedienen de koppeling en worden ook gevuld met remvloeistof.
Remcilinder is een verzameling van wielremcilinders hoofdremcilinders en koppelingcilinders deze worden allemaal gevuld en bediend via remvloeistof en hebben verschillende werkingen. De hoofdremcilinder geeft de druk door vanaf het rempedaal naar de wielremcilinders en remklauwen deze worden bekrachtigd door de hoofdremcilinder. De koppelingcilinders bedienen de koppeling en worden ook gevuld met remvloeistof.
Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Mitsubishi Galant IV
Type | KW | PK | Vanaf | Tot | Type | |
---|---|---|---|---|---|---|
Type | Bouwjaar | KW | ||||
Van: 11-1988 Tot: 10-1992 | 63 | 86 | 01-11-1988 | 01-10-1992 | 4G37 | |
Van: 11-1988 Tot: 10-1992 | 66 | 90 | 01-11-1988 | 01-10-1992 | 4G37 | |
Van: 11-1988 Tot: 10-1992 | 55 | 75 | 01-11-1988 | 01-10-1992 | 4D65 T | |
Van: 05-1989 Tot: heden | 77 | 105 | 01-05-1989 | heden | ||
Van: 04-1989 Tot: 10-1992 | 80 | 109 | 01-04-1989 | 01-10-1992 | 4G63 (SOHC 8V) | |
Van: 04-1989 Tot: 10-1992 | 80 | 109 | 01-04-1989 | 01-10-1992 | 4G63 (SOHC 8V) | |
Van: 11-1988 Tot: 10-1992 | 106 | 144 | 01-11-1988 | 01-10-1992 | 4G63 (DOHC 16V) | |
Van: 11-1988 Tot: 10-1992 | 107 | 146 | 01-11-1988 | 01-10-1992 | 4G63 (DOHC 16V) | |
Van: 11-1988 Tot: 10-1992 | 107 | 145 | 01-11-1988 | 01-10-1992 | 4G63 (DOHC 16V) | |
Van: 07-1989 Tot: 12-1992 | 106 | 144 | 01-07-1989 | 01-12-1992 | 4G63 (DOHC 16V) |
Remcilinder Mitsubishi Galant IV vervangen.
Remcilinders en koppelingcilinders vervangen is een redelijk eenvoudige klus, wel moet u altijd zorgen dat u voldoende remvloeistof tot u beschikking hebt en het remsysteem moet na vervanging altijd ontlucht worden. De cilinders zitten meestal niet erg vast geroest en kunnen vaak makkelijk gedemonteerd worden.
Er zijn vaak verschillende uitvoeringen vwb de diameter van de cilinders dit vindt u duidelijk op onze website via uw kenteken.