Remtrommels Audi A5 Rs5 Quattro
Een remtrommel zit vaak op de achterzijde van de auto, deze werkt samen met een aantal andere onderdelen waaronder de remschoenen wielremcilinder en handremkabel al deze delen bij elkaar zorgen ervoor dat de auto tot stilstand komt aan de achterzijde. Een remtrommel zelf gaat over het algemeen erg lang mee, tenzij er een ophoping van roest ontstaat door vocht binnenin de remtrommel.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen remklauwen en remdelen.
Remtrommel voor uw Audi A5 Rs5 Quattro
Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto. Het assortiment bestaat uit meer dan 30.000 artikelen en is opgebouwd uit 16 categorieën. Het afnemen van de remkracht aan de achterzijde wordt tijdens de apk keuring gemeten ook komt hier remverschil aan het licht.
Remtrommels met wiellagers
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00. Remtrommels koopt men bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de winkelprijs.U vind de juiste remtrommel voor uw CAR simpel via uw kenteken. Een nieuwe remtrommel kopen bij AutoPartsOnline gaat heel simpel d.m.v. het invullen van uw kenteken kunt u de juiste remtrommel selecteren voor uw auto. Het nadeel van remtrommels zijn dat deze slecht hun warmte kwijt kunnen raken daarom zien we op de modernere auto’s geen remtrommel systemen meer.
Remtrommels voor uw Audi A5 bestellen
Voor ons is het van belang dat uw op een overzichtelijke manier het juiste product weet te vinden. Bij alle producten bevind zich een handige handleiding hoe u het product kunt vervangen bij uw auto. Bij het kopen van een set nieuwe trommels is het raadzaam om ook de remschoenen te vernieuwen daar deze met elkaar samenwerken. Daar de achterzijde maar voor 20% mee remt komt er dus minder belasting op de achterzijde en zal deze dus veel minder slijten dan de onderdelen op de voorzijde zoals de remblokken en remschijven daar deze wel 80% van het remvermogen leveren. Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan 15 jaar geleden.