Remtrommels Opel Combo
Een remtrommel zit vaak op de achterzijde van de auto, deze werkt samen met een aantal andere onderdelen waaronder de remschoenen wielremcilinder en handremkabel al deze delen bij elkaar zorgen ervoor dat de auto tot stilstand komt aan de achterzijde. Een remtrommel zelf gaat over het algemeen erg lang mee, tenzij er een ophoping van roest ontstaat door vocht binnenin de remtrommel.Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Opel Combo
Type | KW | PK | Vanaf | Tot | Type | |
---|---|---|---|---|---|---|
Type | Bouwjaar | KW | ||||
Van: 07-1994 Tot: 10-2001 | 33 | 45 | 01-07-1994 | 01-10-2001 | C 12 NZ | |
Van: 07-1994 Tot: 10-2001 | 44 | 60 | 01-07-1994 | 01-10-2001 | X 14 SZ | |
Van: 07-1994 Tot: 10-2001 | 60 | 82 | 01-07-1994 | 01-10-2001 | C 14 SE | |
Van: 08-1999 Tot: 10-2001 | 66 | 90 | 01-08-1999 | 01-10-2001 | X 14 XE | |
Van: 07-1994 Tot: 10-2001 | 44 | 60 | 01-07-1994 | 01-10-2001 | X 17 D (4EE1) |
Remtrommels met wiellagers
De EGR klep zorgt voor de juiste lucht toevoer in de motor. Een nieuwe remtrommel kopen bij AutoPartsOnline gaat heel simpel d.m.v. het invullen van uw kenteken kunt u de juiste remtrommel selecteren voor uw auto. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Wij verkopen onderdelen met kortingen tot 65%.
Remtrommel voor uw Opel Combo
Versleten trommels herkend men aan te diepe groeven in het loopvlak waardoor het loopvlak niet meer glad is en aansluit met de remschoenen opschuren gaat niet in dit geval daar de schoen bij het monteren tegen de groeven aanlopen en de remtrommel er niet overheen gaat. Remtrommels worden bijna alleen gebruikt op de achterwielen van automobielen deze hebben dezelfde werking als de remschijven aan de voorzijde van uw auto. Elke Opel heeft een eigen VIN-nummer. Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze vernieuwde coating is niet belastend voor het milieu.
Remtrommels voor uw auto bestellen
Bij beide moeten dan de remtrommels gedemonteerd worden en uitvoerig worden bekeken op slijtage en afstelling van de schoenen. Daar de achterzijde maar voor 20% mee remt komt er dus minder belasting op de achterzijde en zal deze dus veel minder slijten dan de onderdelen op de voorzijde zoals de remblokken en remschijven daar deze wel 80% van het remvermogen leveren. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring. Via het rempedaal en door de rembekrachtiger word remvloeistof naar de wielremcilinders gedrukt de wielremcilinders zijn verbonden aan de remschoenen deze zetten uit en drukken hierdoor tegen de remtrommel aan hierdoor vertraagt de remtrommel en de auto.