Spoorstang Ferrari 330 Gt Sedan
Een spoorstang of wel stuurstang zit tussen wiel en stuurhuis, aan beide zijdes van de auto zit een spoorstang op de vooras.De spoorstang is eigenlijk de buitenste stuurkogel en binnenste stuurkogel aan elkaar geschroefd als het om de voorzijde gaat. Ook op de achteras van de auto zit een spoorstang deze is enkel uitgevoerd met rubbers of lagers aan weerszijde.Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Ferrari 330 Gt Sedan
Spoorstang zelf demonteren
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd. Gelukkig koopt u een stabilisatorstang of stuurkogel bij AutoPartsOnline tegen zeer scherpe prijzen waardoor het vervangen niet prijzig is. Een RDW keuring is verplicht bij een geimporteerde auto. In ons magazijn heeft RemOnderdelen.nl meer dan 22.000 producten op voorraad liggen.
Spoorstangen voor uw Ferrari 330 Gt Sedan bestellen
Wilt u aankoop wijzigen? Neem dan telefonisch contact met ons op. Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen. Voertuigen worden steeds zuiniger gemaakt. Wij controleren altijd bij de Ferrari dealer of de onderdelen passen op uw auto. Bijna elke auto heeft meerdere van bovenstaande chassisonderdelen op de auto zitten en deze zorgen voor een stabiele en gecontroleerde wegligging en stuurgedrag van het voertuig.
De juiste v vinden
Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw auto komen. Bij de apk keuring van de auto wordt er nauwlettend naar de stuur onderdelen gekeken daar deze uitermate belangrijk zijn voor uw veiligheid tijdens het rijden. Speling op een kogel of stang geeft een onregelmatig rijgedrag en overmatige slijtage aan de banden. De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intact te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden.