Spoorstang Nissan Silvia
Een spoorstang of wel stuurstang zit tussen wiel en stuurhuis, aan beide zijdes van de auto zit een spoorstang op de vooras.De spoorstang is eigenlijk de buitenste stuurkogel en binnenste stuurkogel aan elkaar geschroefd als het om de voorzijde gaat. Ook op de achteras van de auto zit een spoorstang deze is enkel uitgevoerd met rubbers of lagers aan weerszijde.Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Nissan Silvia
Spoorstangen voor uw Nissan Silvia bestellen
Het vervangen van bijvoorbeeld stabilisatorstangen kan het beste per paar gebeuren daar links en rechts dezelfde krachten krijgen te verduren dit zelfde geld voor een stuurkogel of fuseekogel. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Nissan past. Voor autoglas is eigenlijk nog geen vervanger. Een motorkap is nu ook al vaak van kunststof of aluminium.
Spoorstang zelf demonteren
Welke onderdelen slijten wel in uw voertuig? Het is daarom belangrijk om de fuseekogels, stuurkogels en stabilisatoren regelmatig of tijdens een onderhoudsbeurt op speling of defecten te controleren. Het rendement uit de benzine motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren. Bij de apk keuring van de auto wordt er nauwlettend naar de stuur onderdelen gekeken daar deze uitermate belangrijk zijn voor uw veiligheid tijdens het rijden. Wij controleren altijd bij de auto dealer of de onderdelen passen op uw auto.
De juiste v vinden
Deze onderdelen hebben allemaal te maken met de stuurinrichting en wielophanging van het voertuig al deze auto onderdelen dragen in hoge mate bij aan de veiligheid van het voertuig. Wanneer u in de buurt van Ermelo woont kunt u het pakket ophalen, uiteraard versturen wij de producten door heel Nederland. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd. Speling op een kogel of stang geeft een onregelmatig rijgedrag en overmatige slijtage aan de banden. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intact te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden.