Spoorstang Renault Fuego
Een spoorstang of wel stuurstang zit tussen wiel en stuurhuis, aan beide zijdes van de auto zit een spoorstang op de vooras.De spoorstang is eigenlijk de buitenste stuurkogel en binnenste stuurkogel aan elkaar geschroefd als het om de voorzijde gaat. Ook op de achteras van de auto zit een spoorstang deze is enkel uitgevoerd met rubbers of lagers aan weerszijde.Selecteer uw type en bouwjaar Renault Fuego
Modellen | Bouwjaren | Uitvoering |
---|---|---|
Fuego 1980 - 1992 | 1980 - 1992 | Coupé |
Spoorstangen voor uw Renault FUEGO bestellen
Het gewicht van voertuigen is bepalend voor de remweg. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd. Bij alle producten bevind zich een handige handleiding hoe u het product kunt vervangen bij uw auto. Wanneer u voor 10:00 besteld kunt u het nog dezelfde werkdag ophalen bij ons in Ermelo. Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee.
De juiste v vinden
De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker. Indien gewenst kunt u uw onderdelen ook ophalen bij ons in Ermelo. Speling op een kogel of stang geeft een onregelmatig rijgedrag en overmatige slijtage aan de banden. U besteld bij RemOnderdelen.nl altijd het product dat u ook echt nodig heeft, dit komt door onze uitgebreide handmatige controlere die wij bij elke order uitvoeren.
Spoorstang zelf demonteren
Het is daarom belangrijk om de fuseekogels, stuurkogels en stabilisatoren regelmatig of tijdens een onderhoudsbeurt op speling of defecten te controleren. Bij de apk keuring van de auto wordt er nauwlettend naar de stuur onderdelen gekeken daar deze uitermate belangrijk zijn voor uw veiligheid tijdens het rijden. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Renault. Wij verkopen onderdelen met kortingen tot 65%. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intact te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden.