Spoorstang Toyota Starlet
Een spoorstang of wel stuurstang zit tussen wiel en stuurhuis, aan beide zijdes van de auto zit een spoorstang op de vooras.De spoorstang is eigenlijk de buitenste stuurkogel en binnenste stuurkogel aan elkaar geschroefd als het om de voorzijde gaat. Ook op de achteras van de auto zit een spoorstang deze is enkel uitgevoerd met rubbers of lagers aan weerszijde.Selecteer uw type en bouwjaar Toyota Starlet
Modellen | Bouwjaren | Uitvoering |
---|---|---|
Starlet Stationwagen 1978 - 1984 | 1978 - 1984 | Stationwagen |
Starlet 1978 - 1984 | 1978 - 1984 | Hatchback |
Starlet 1984 - 1989 | 1984 - 1989 | Hatchback |
Starlet 1989 - 1996 | 1989 - 1996 | Hatchback |
Starlet 1996 - 1999 | 1996 - 1999 | Hatchback |
Spoorstang zelf demonteren
Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de EU. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. Bij elke bestelling krijgt u van ons een gratis spuitbus remreiniger en een tube keramisch vet. Auto onderdelen in het buitenland kunnen verschillen van kwaliteit. Het is snel en voordelig om het onderdeel online te bestellen.
De juiste v vinden
Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Gelukkig koopt u een stabilisatorstang of stuurkogel bij AutoPartsOnline tegen zeer scherpe prijzen waardoor het vervangen niet prijzig is. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Toyota STARLET komen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00.
Spoorstangen voor uw Toyota bestellen
Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee. Speling op een kogel of stang geeft een onregelmatig rijgedrag en overmatige slijtage aan de banden. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intact te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden. Het is daarom belangrijk om de fuseekogels, stuurkogels en stabilisatoren regelmatig of tijdens een onderhoudsbeurt op speling of defecten te controleren.