Stuurkogels Mitsubishi Eclipse type 3
Een stuurkogel is een kogelgewricht die zorgt voor de verbinding tussen het wiel en het stuurhuis. De buitenste stuurkogel zit aan de wielzijde gemonteerd,deze wordt op de binnenste stuurkogel geschroefd.de binnenste stuurkogel wordt ook wel axiaalkogel genoemd en deze zit aan het stuurhuis bevestigd. De stuurkogel kan men afstellen om de sporing van de auto te bepalen dit gebeurd bij het uitlijnen van de auto.Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Mitsubishi Eclipse III
Stuurkogel zelf monteren
Het wegdek bepaald mede de slijtage aan uw onderdelen. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden. Aluminium is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. Het vervangen van bijvoorbeeld stabilisatorstangen kan het beste per paar gebeuren daar links en rechts dezelfde krachten krijgen te verduren dit zelfde geld voor een stuurkogel of fuseekogel.
Stuurkogels voor uw Mitsubishi Eclipse Iii bestellen
Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee. U besteld bij RemOnderdelen.nl altijd het product dat u ook echt nodig heeft, dit komt door onze uitgebreide handmatige controlere die wij bij elke order uitvoeren. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Mitsubishi, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker.
De juiste stuurkogel vinden
Elke auto heeft een eigen VIN-nummer. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo laag mogelijk zijn. Het is daarom belangrijk om de fuseekogels, stuurkogels en stabilisatoren regelmatig of tijdens een onderhoudsbeurt op speling of defecten te controleren.