Wiellagers Ferrari 360
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Ferrari 360
Type | KW | PK | Vanaf | Tot | Type | |
---|---|---|---|---|---|---|
Type | Bouwjaar | KW | ||||
Van: 05-2001 Tot: 03-2005 | 305 | 415 | 01-05-2001 | 01-03-2005 | F 131 B44 | |
Van: 05-2003 Tot: 03-2005 | 313 | 425 | 01-05-2003 | 01-03-2005 | ||
Van: 03-1999 Tot: 03-2005 | 294 | 400 | 01-03-1999 | 01-03-2005 | F 131 B40 | |
Van: 01-2002 Tot: 03-2005 | 316 | 430 | 01-01-2002 | 01-03-2005 | F 131 B44 |
Ronkend geluid bij een wiellager
De juiste banden spanning zorgt voor een lagere brandstof verbruik. Het wegdek bepaald mede de slijtage aan uw onderdelen. Door de computer en injectiesystemen is de automotor zuiniger geworden. De lagers van het merk abs worden in de EU gefabriceerd en zijn voorzien van alle keur merken. Mechanische energie, zoals remmen wordt tegenwoordig gebruikt om stroom op te wekken.
Wiellagers kopen Ferrari 360
U kunt met een schroevendraaier testen welke kant de magnetische abs ring is, als de schroevendraaier plakt is dit de abs zijde. Onderhoud kan zijn een grote of kleine beurt. De EGR klep zorgt voor de juiste lucht toevoer in de motor. Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering geleverd. Het rendement uit de diesel motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren.
Wiellagers op uw auto
Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Ferrari komen. Slimme Turbo’s in voertuigen laten het vermogen stijgen en het verbruik dalen. Omdat wij groots inkopen kunnen wij de prijzen zo laag houden op onze website. Bevestigingsbouten zijn voor alle auto onderdelen van staal. De meeste wielen hebben nu 4 of 5 bouten.